آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 

آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام محمد تقی سعیدی گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقدام به برگزاری ۲ طرح مسجد انقلابی و تابستان انقلابی کرد.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقدام به برگزاری ۲ طرح مسجد انقلابی و تابستان انقلابی کرد.

 

 

 



مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان بیان کرد: این طرح ویژه گروه های سنی نونهال، نوجوان و جوانان است که در مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت و صنعت در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

 

 



وی عنوان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در این ۲ طرح، برنامه های قرآنی، ورزشی و هنری است و به همین منظور کلاس های روخوانی قرآن کریم، کلاس های فوتسال و تنیس روی در حال برگزاری می باشد و علاوه بر این مسابقه های هنری، فرهنگی و ورزشی نیز برگزار می شود.

 

 

 



حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: پخش کلیپ های آموزشی و برگزاری مسابقه های کتاب خوانی در راستای ارتقا سطح مطالعه اعضای کانون از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستانی است.

 

 

 

 


مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ابراز کرد: از مهمترین ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون، برگزاری دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی و مهدی شناسی می باشد و علاوه بر آن کلاس های اخلاق و احکام نیز برگزار می شود.

 

 

 



وی ادامه داد: در نظر داریم اردوهای تفریحی در طول تابستان برگزار کرده و به برندگان مسابقه های فرهنگی، هنری و ورزشی جوایز اهدا می شود.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ها ایجاد شور و نشاط معنوی، تندرستی اعضای کانون، آشنایی بیشتر با فرهنگ مطالعه و همچنین آشنایی با سبک و سیره زندگی اهل بیت علیهم السلام و ترویج فرهنگ مهدویت می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: هفته گذشته اردوی تفریحی یک روزه ویژه اعضای فعال کانون برگزار شد و در همین راستا بچه های مسجدی کانون را به منطقه خوش آب و هوای سقدر در جبالبارز شمالی بردیم.
 

شایان ذکر است؛ فعالیت های تابستانی کانون با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا می شوند.

پایان پیام/ 586